czwartek, 6 marca 2014

ZDECYDOWAŁAM SIĘ BYĆ PILANKĄ I TO NIE JEST JEDNO , ZWYKŁE PROSTE SŁOWO I BĘDĘ O PILE MÓWIĆ I JEJ BRONIĆ!

Każdy z nas nie raz wystawia się na wyśmiewanie. Jeden z powodu swojej Tuszy, drugi będzie nie naturalnie szczupły, trzeci pokochał matematykę a 25 nie lubi pizzy. Jak już mówiłam wszyscy. 
Kłótnie też są nie rozłączną częścią życia. Dlaczego to wszystko ma miejsce? Bo jesteśmy nie tolerancyjni i złośliwi.
Prosta sprawa - szanuj decyzję innych. 
Dziś wdałam się w nieprzyjemną kłótnię. Niestety.  
Jeżeli dla kogoś moje słowa o PILE SĄ ŻENUJĄCE to niech zatrzyma to dla siebie. Bo wile jest rzeczy które mnie denerwują, baaa wręcz wprawiają w stan gdy wszystkiego mam dość. Ale zacisnę język za zębami, przytaknę nie powodując nowej sprzeczki.
Ale reagować trzeba. Tym bardziej , gdy coś czym się zajmuję jest wyśmiewane.
-Nie widzisz , że się z Ciebie śmieją
-Widze! Robią to co dziennie! 
 -To po co dajesz im powód na kolejny śmiechy i chihy! To co mówisz jest ŻENUJĄCE tak jak ta Twoja Piła.
-Czy ja mówię, że Twoje pasję są żenujące, NIE! Więc nie mów tak o mieście , które CI NIC NIE ZROBIŁO.
-TO zachowaj tą miłość do miasta dla siebie.
-NIE  BO NIE TAK JEST MÓJ CEL, ZDECYDOWAŁAM SIĘ BYĆ PILANKĄ I TO NIE JEST JEDNO , ZWYKŁE PROSTE SŁOWO I BĘDĘ O PILE MÓWIĆ I JEJ BRONIĆ!
-------------------
i TAK JAK POWIEDZIAŁAM WTEDY TAK POWIEM TERAZ:
Jestem Pilanką, to nie tylko jedno proste zwykłe słowo. To zobowiązanie, do walki o miasto, do ciągłego próbowania pokazywania go na arenie międzynarodowej, krajowej!
To ja!  
Przyzwyczaiłam się do tekstów szyderczych że NP PIŁA TO WIEŚ, przyzwyczaiłam sie do TY NIE JESTEŚ PILANKĄ!
jestem! Dlatego to pisze, dlatego się wykłócam! Jeśli nie potrafisz zrozumieć, zamknij tego bloga. Nie komentuj. Idź , zajmij się TYM CO TY KOCHASZ!
Pilanka zobowiązuje się walczyć o To miasto w każdej kłótni. I nikt nie wmówi jej , że jest kimś innym. NIKT... NIGDY...

PILANKA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz